close
這幾天老弟去下了BLACK LAGOON,還蠻不錯看說^^
聽說好像是新的?(我也不知道)
我蠻喜歡他的OP,所以就貼上了歌詞ˇ
本來是沒聽懂他在唱什麼(因為我不注意這個),後來看了歌詞才知道還蠻黑的(遠)

Red Fraction - BY MELL
[作曲 & 編曲] 高瀬一矢
[作詞] MELL

I have a big gun
I took it from my Lord
Sick with Justice
I just wanna feel you 
I'm your angel
Only a ring away
You make me violate you
No matter who you are

It's all up to you
No one lives forever
Been burn in the hell
By all those pigs out there
It's always been hell
From when I was born
They make me violate them
No matter who they are
Get down on your knees
Get a good head on your shoulders
If it's for your guys
Go to the end of the earth
Do what you think
Give it with dedication
I'll put out your misery

Have no prayer
So,I keep the gun with me
For my safety
I'll do it with no sweat
They mean business
No time for sissy pig
Queen of ocean Sing "the Volga" to you

No need to think about it
You do it or you die
Those aren't tears
Don't let it trick on you
I am hard as steel
Get out of my way
Pay back all at once
Suck away the tender part
You made a mess
For Christ sake,this rotten world
Shit out of luck
Go with my vision
Light up the fire
Right on the power
Weapon... I have it all

Get down on your knees
Get a good head on your shoulders
If it's for your guys
Go to the end of the earth
Do what you think
Give it with dedication
I'll put out your misery
You made a mess For Christ sake,this rotten world
Shit out of luck
Go with my vision
Light up the fire
Right on the power
Weapon... I have it all


---

我擁有強大的火力
它來自我所信仰的聖主
虛假的正義令我作恶
我只想玩弄你
扮演送你上路的天使
只是我頭上沒有光環
你逼我對你暴力相向 不管你是老幾

一切取決於你
沒人能夠永生
我在地獄受烈焰焠煉
拜這些豬頭的血之賜
一直都浸浴在地獄血海中
自從我出生以來就是
他們使我殘忍地對待他們 不管他們是誰

雙膝跪下
把你肩膀上的大頭擺好
如果你說是為了你的兄弟
去死吧
你只是做你想做的
最好把它當成是為了你自己的信念而犧牲
由我來讓你痛快

我不禱告
所以我隨身帶著這把槍
當作我的平安物
這並不是什麼苦差事
一切都是為了生存
沒有時間可以浪費在那些娘娘腔的豬頭上
海之女王正對著你唱死亡之歌

不必多想
幹一票或死
沒時間讓你哭
不要讓淚水讓你看走眼
我鐵石心腸
雜魚不想死就閃遠一點
仇一次全報 沒有絲毫的憐憫

你犯了天大的錯誤
天阿!這世界真腐敗
天底下沒有那麼好的事
一切都照我的意志進行你別想有任何僥倖
點起香煙
熱血正沸騰
武器嗎...切! 我有的是
arrow
arrow
    全站熱搜

    devilkid 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()